unclephil-image2193
Foto van Uncle Phil

Uncle Phil

Wij zetten feest in bedrijfsfeest.

It's OK, you can share this »Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin

Bedrijfsfeest, corporate event, private party,… Het klinkt allemaal een beetje serieus. En serieus begint met dezelfde letter als saai. Niks is echter minder waar. Dat is althans hoe iedereen bij Uncle Phil erover denkt. Wij spelen immers het heel jaar door bedrijfsfeesten and we love it. Want net als elke dorpsfestival is ook elk bedrijfsfeest steeds een beetje anders, maar het einddoel blijft steeds hetzelfde. De mensen een leuke tijd bezorgen en ze compleet doen vergeten dat ze de dag erna terug moeten werken. En dit lukt ons vrij aardig. Vraag het bijvoorbeeld maar aan de mensen van Microsoft, Medialaan, Cargill, KBC, PlayCo,…

DJ vs. The Band

Waarom zou je ook een band boeken als je al een DJ geboekt hebt? Een heel goeie vraag die veel gesteld wordt als het over het organiseren van een bedrijfsfeest gaat. Er komt altijd toch net iets meer bij kijken en weegt de investering wel op als het louter en alleen op het feestgehalte aankomt? Uiteraard  gaan wij nu schrijven dat Uncle Phil boeken meer dan de moeite is, we zouden nogal dom zijn om dat niet te doen. Maar we geven graag toch nog enkele échte argumenten erbij. Met titeltjes, naar het schijnt leest dat makkelijker.

We get the party started

Wij maken het werk voor de DJ eigenlijk net iets makkelijker. Een band trekt het bedrijfsfeest op gang, de DJ maakt het af tot in de late uurtjes. Een liveband zorgt voor dat duidelijk moment tussen de walking diner en de party, iets wat bij een DJ iets minder duidelijk is.

Niet elk bedrijfsfeest heeft een coverband.

Elk bedrijf boekt een DJ, niet elk bedrijf boekt er een partyband bij. Willen we gezegd hebben dat Uncle Phil boeken jouw bedrijfsfeest memorabel gaat maken? Niet persé, maar ondertussen staat het wel in Google search. SCORE!

Inspelen op het publiek.

Dat de Rudy van de boekhouding ooit de Moonwalk kon en dat Rebecca van Sales eens een karaoke wedstrijd heeft gewonnen met haar versie van Chaka Khan’s Ain’t Nobody is iets waar wij als band perfect op kunnen inspelen. Dit maakt het allemaal persoonlijker en leuker.

We want more.

We want more. Het zinnetje dat we maar al te graag horen en met veel plezier aan tegemoet komen. Maar het beetje mensenkennis dat we hebben fluistert ons stilaan in dat je wel genoeg hebt gelezen. Wij moeten gewoon nog één keer het woord bedrijfsfeest laten vallen in deze tekst om Google tevreden te stellen. Bij deze: bedrijfsfeest. Wacht… dat was 2 keer bedrijfsfeest. Godver…

Share this post